Versuri-Foaie verde ...flori de tei

-Scoala scoala fata hai
Si da apa la jitzei
-Draga mama ,nu m-oi duce
Macar boala sa-i apuce

-Scoala,scoala fata hai
La portitza-s 2 flacai
-Boda proste, mamicutza
Iute sar de pe pernutza

Ies afara-ncetisor…
Si ma uit la ei cu dor
Fuga-n beci sa le torn vin
Ca sa strige si Marin :

Foaie verde flori de tei
Amandoi is frumusei
Tinerica cat voi fi
Voi juca si-oi chefui

...:d/...:d/..<:-P...<:-P...

Mie-mi place di Costica
Cu el nu imi este frik…
Are glas cam gudulai…
Si putere de buhai

Mie-mi place di Marin
C-are buzunaru plin :D:D
El in Grecia a fost
Si de toate-a facut rost

Mie-mi place de-amandoi
Ca-s vestiti in sat la noi
Eu alegere nu fac
C-amandoi imi sunt pe plac

Foaie verde flori de tei
Amandoi is frumusei
Tinerica cat voi fi
Voi canta si-oi chefui

...:d/...:d/..<:-P...<:-P...

Mama-mi zice :
-Fata hai …
Lumea-i plina de flacai
Sa ai grija fata hai…
Ca amu baietzii-s rai…:-s
-Pe la jocuri mama hai,
Ma petrec printre flacai
Voi canta si voi dansa…
Pana nu m-oi marita

Foaie verde de cicoare
Tineretea-i ca o floare
Primavara infloreste…
Pana toamna vestejeste

Floare verde , flori de tei…
Zboara anisorii mei
Tinerica cat voi fi
Voi canta si-oi chefui

...:d/...:d/..<:-P...<:-P...

-Scoala scoala fata hai
Si da apa la jitzei
-Draga mama ,nu m-oi duce
Macar boala sa-i apuce

-Scoala,scoala fata hai
La portitza-s 2 flacai
-Boda proste, mamicutza
Iute sar de pe pernutza

Ies afara-ncetisor…
Si ma uit la ei cu dor
Fuga-n beci sa le torn vin
Ca sa strige si Marin :

Foaie verde flori de tei
Zboara anisorii mei
Tinerica cat voi fi
Voi juca si-oi chefui

...:d/...:d/..<:-P...<:-P...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Parteneri

RSSMicro FeedRank Results Page Rank Banner/Link Exchange Manele Filme Noi Gratis Versuri Muzica Manele Filme Toate Genurile