Versuri -Acord - Poveste de dragoste

,,, Imi aduc aminte si acum de acea seara ,,,
,,, Era clipa cand ne-am vazut prima oara ,,,
,,, Nori se ascundeau numaram mii de stele ,,,
,,, Impreuna descifram tainele din ele ,,,
,,, Iti simteam trupul tremurand de emotie sau frig ,,,
,,, Aveai pielea neteda , o adoram sa o ating ,,,
,,, Ochii iti luceau , erau ca doua cristale ,,,
,,, Iar mainile mele le tineau pe ale tale ,,,
,,, Nu stiam pe atunci , ce avea sa se petreaca ,,,
,,, Cu mine , cu noi , o dragoste neinteleasa ,,,
,,, Eram fascinat de chipul tau te adoram ,,,
,,, Te iubeam mai mult decat orice ,,,
,,, Chiar daca nu stiam prea multe despre tine ,,,
,,, Ce stiam era de ajuns ,,,
,,, Cand eram cu tine puteam sa zbor acolo sus ,,,
,,, La stelele pe care le priveam impreuna ,,,
,,, Atunci cand ne tineam mana de mana ,,,


,,, Refren x2 ,,,


,,, O poveste de dragoste e tot ce mi-a ramas ,,,
,,, Restul amintirilor ma lasa fara glas ,,,
,,, O lacrima e tot ce mai am de la tine ,,,
,,, Si cand ai plecat ai luat zilele senine ,,,


,,, Acum au ramas in suflet doar regrete ,,,
,,, Rani adanci in inima si sunete de menuete ,,,
,,, Poze aruncate in colt de camera ,,,
,,, As vrea sa nu mai plang ,,,
,,, Dar nu mai pot pentru ca ,,,
,,, Te-am iubit prea mult dar tu n-ai meritat ,,,
,,, Tot ce a fost intre noi acuma sa consumat ,,,
,,, Si au ramas doar amintiri , de neuitat ,,,
,,, Si acuma iti petreci viata cu un alt baiat ,,,
,,, Ma uit in ochii tai si vad ca m-ai uitat ,,,
,,, Trecem pe aceeasi strada nu ne salutam si ,,,
,,, Tot ce a fost intre noi sigur nu o sa uitam ,,,
,,, Si speram ca vei fi langa mine o vesnicie ,,,
,,, Dar acuma constat ca voi singur pe vecie ,,,
,,, Imi doream sa fiu mereu langa tine ,,,
,,, Si sper daca voi muri , tu vei fi al meu inger ,,,
,,, Da , asta sa stii ! ,,,

,,, Refren x2 ,,,

,,, O poveste de dragoste e tot ce mi-a ramas ,,,
,,, Restul amintirilor ma lasa fara glas ,,,
,,, O lacrima e tot ce mai am de la tine ,,,
,,, Si cand ai plecat ai luat zilele senïne ,,,

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Parteneri

RSSMicro FeedRank Results Page Rank Banner/Link Exchange Manele Filme Noi Gratis Versuri Muzica Manele Filme Toate Genurile