Versuri-Azur - Pe nisipul de la mare

Pe nisipul de la mare,
Eu ti-am scris numele tau,
A venit furtuna noaptea,
l-a sters si imi pare rau, mai! X2

Esti la Constanta, la Mangalia, sau la Bucuresti..
Spune-mi unde esti, X2.


Instr..


Pe nisipul de la mare,
Eu ti-am scris numele tau,
A venit furtuna noaptea,
l-a sters si imi pare rau, mai! X2

Ma trezesc in miez de noapte,
Pentru tine draga mea,
Ma gandesc mereu la tine,
Si sa te revad as vrea
Ma trezesc in miez de noapte,
Pentru tine draga mea,
Ma gandesc mereu la tine,
Si sa te revad as vrea....mai!

Esti la Constanta, la Mangalia, sau la Bucuresti..
Spune-mi unde esti, X2.

Noptile le pierd mereu
Tot gandindu-ma la tine,
Stie doar sufletul meu
Cat as vrea sa fi cu mine...X2...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Parteneri

RSSMicro FeedRank Results Page Rank Banner/Link Exchange Manele Filme Noi Gratis Versuri Muzica Manele Filme Toate Genurile