Versuri-Irina Loghin - Şi–aluat soacră-mea cai

Şi –aluat cai şo căruţă
Şi umbla pe drum desculţă
Frunzuliţă de susai
Şi –aluat soacrămea cai
Când îi calcă bătătura
Ţipă cât o ţine gura

Refren
Şai, la, la, la, la, la, la, la –i
Şi –a luat soacrămea cai
Şai, la, la, la, la, la, la, la –i
Păi di, păi hop, păi stai
Căruţă cu cai

2. Soacrăme –ai pădurăreasă
Are o pădure deasă
Dimineaţa pe la 3
Mă plimb prin pădurea ei

3. Uite –aşa mi –am pus în gând
Să prind soacra şi s –o tund
S –o tund şi s-o rad în cap
Că pentru ea multe trag

4. Şi –am avut şi eu un socru
Şi –a murit arză –lar focul
Soacrămea de bucurie
S –a distrat la nebunie
S –a distrat cât s –a distrat
Până când i sa –nfundat
C –a intrat pe multe uşi
Şï –are soacra bebeluş

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Parteneri

RSSMicro FeedRank Results Page Rank Banner/Link Exchange Manele Filme Noi Gratis Versuri Muzica Manele Filme Toate Genurile