Versuri-Irina Loghin - Bună măicuţă, dragă tăicuţă

Irina Loghin
Bună măicuţă,dragă tăicuţă

Strofa 1:
De ce mamă, de ce tată
M-aţi iertat de prima dată
M-aţi iertat şi m-aţi iubit
Şi eu iaraşi am greşit
*Bună măicuţă,dragă tăicuţă
Bine n-aţi făcut
V-aţi făcut de mine milă
Când eram doar o copilă
*---//-------
Strofa 2:
Mi-aţi dat tot ce-aveaţi în casă
Să-mi fie viaţa frumoasă
M-aţi ţinut cu zile bune
Să nu ştiu ce-i rău în lume
*---//---------
Pentru mine aţi muncit
Şi nu mi-aţi cerut nimic
*---//----------
Strofa 3:
Mult putea să-mi folosească
Doar o palmă părintească
Doar o palmă şi-o povaţă
Să nu fac glumă din viaţă
*---//----------
Să fi plâns eu de copilă
Nu să-mi plângeţi voi de milă
*---//-----------
Strofa 4.
Vă cer din suflet iertare
Pentru zilele amare
Mi-aţi făcut viaţa senină
De flori şi de soare plină
Bună măicuţă, dragă tăicuţă
Azi vă dăruiesc
Gândul meu cel mai frumos,
Cântecul cel mai duios
Bună măicuţă, dragă tăicuţă
Ce mult vă ïubesc

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Parteneri

RSSMicro FeedRank Results Page Rank Banner/Link Exchange Manele Filme Noi Gratis Versuri Muzica Manele Filme Toate Genurile