Versuri-Azur - Zana zorilor

Am avut un vis frumos
Eram tare norocos
Eram din nou tinerel
Eram tare frumusel

O fetita ma privea
Si senina imi zimbea
Am vazut ca ochii ei
Erau ca doua scantei

M-am apropiat de ea
Fara ca sa-i spun ceva
Ea usor ma mangaiat
Si apoi ma sarutat

Tu esti zana zorilor
Sau printesa florilor
Cand mai sarutat usor
Am crezut ca ma sa mor

Nu-s printesa si nici zana
Dar am o inima buna
Vreau sa te fac fericit
Vreau sa fii al meu iubit

Da-mi o cununa de flori
Si cand moi trezii in zor
S-o privesc cu dor aprins
Sa nu cred ca fost un vis
Nu-s printesa si nici zana
Dar am o inima buna
Am venit si te-am iubit
Sa-ti fac somnul linistït

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Parteneri

RSSMicro FeedRank Results Page Rank Banner/Link Exchange Manele Filme Noi Gratis Versuri Muzica Manele Filme Toate Genurile