Versuri-Benone Sinulescu feat Ana Maria - Mandro, batu-te-ar focu

Refren:Benone:

Mandro, batute-ar focu..
Ca nu-mi mai gasesc locu,
Ziua si noaptea intreaga
Ma gandesc numai la ea
Mandro,mandruto fata,
De te mai prind odata
Te invat ce inseamna dragostea

Ana Maria:

Cand nopatea se coboara
Stiu am sa te-ntalnesc

Benone:

Esti cea mai dulce fata
Fata ce o iubesc

Ana Maria:

O clipa fara tine
Trece greu,stii..

Benone:

Mi-e tare dor de tine
Ma-ntreb de ce nu vii

Anti - Refren:Ana Maria:

Vreau sa ma faci sa inteleg
Cum e cu dragostea
Sa-mi soptesti usor:
mi-e dor..mi-e dor...
Vreau sa-ti arat ca nu pot fi cu altcineva
Tu ma faci sa zbor..
Ah,cat de ador..

Refren:Benone:


Ana Maria:
Vreau sa fiu cu tine
Dragoste sa-mi daI
Te astept iubire
Hai langa mine,hai..

Benone:

Cnadva,de dor purtat
O soapta a zburat
Dragoste am aflat
Hai ca n-o fi pacat..

Anti - Refren:Ana Marïa:

Refren:Benone:

La la la la..la la la laaa..
La la la la ..la la laa...
Na na na na..na na na naa...
Na na na naa..na na na na na naaa..

Refren:Benone:
Mandro,batute-ar focu..
a a a au aa...
Mandro,mandruto fata...
a a a u a a a ..

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Parteneri

RSSMicro FeedRank Results Page Rank Banner/Link Exchange Manele Filme Noi Gratis Versuri Muzica Manele Filme Toate Genurile