Versuri-Ion Dolanescu - Pentru tine, Ilenuta

Pentru tine, Ilenuta,
Mi-am lasat alta mandruta
De cand ochii tai imi plac
Nu vad lumea de sarac
Of, Ileano, pentru tine
Arde inimioara-n mine.
Au, inima,
Rau ma doare saraca!
Of, sufletu',
Ce s-o face saracu'?

Mandro pentru ochii tai,
Ma cearta parintii mei, mai.
Mandro pentru gura ta
Mi-am pierdut averea mea
Fiindca omul tinerel
N-are mintile cu el, mai.
Of, inima,
Rau ma doare saraca!
Au, sufletu',
Ce s-o face saracu'?

Ca mi-am dat carul cu boi
Ca sa-ti cumpar toale noi, mai,
Si mi-am dat vaca cu lapte
Sa-ti cumpar scurteica-n spate,
Of, Ileano, pentru tine
Arde inimioara-n mine.
Au, inima,
Rau ma doare saraca.
Of, sufletu'
Ce s-o face saracu'
Dau si inima din mine
Numai sa fiu langa mine
Of, Ileano, pentru tine,
Arde inimioara-n mïne.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Parteneri

RSSMicro FeedRank Results Page Rank Banner/Link Exchange Manele Filme Noi Gratis Versuri Muzica Manele Filme Toate Genurile