Versuri-Ion Dolanescu - M-am nascut langa Carpati

M-am nascut intre carpati
La poale de munte
Intr-o casa cu multi frati
Si cu doruri multe

Crescu-i printre brazi si fagi
La poale de munte
Langa turma de oi dragi
Si cantece multe

Of mama mama
Cat traiesc pe lume nu am teama
Of mama mama
Dorurile nu le iau in seama

Maicuta cand m-ai facut
Verde pom narut
Mi-ai pus dor in asternut
Verde Pom narut

Mi-ai pus dor m-ai infasat
Verde mar rotat
Si cu dorul m-ai legat
Verde mar rotat

Of mama mama
Cat traiesc pe lume nu am teama
Of mama mama
Dorurile nu le iau in seama

M-ai leganat cu picioru
Floare ca bujoru
Ca sa ma cunun cu doru
Floare ca bujoru

Cu doru si drumu lung
Verde grau marunt
Dragostea sa n-o ajung
Verde grau marunt

Of mama mama
Cat traiesc pe lume nu am teama
Of mama mama
Dorurile nu le iau ïn seama

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Parteneri

RSSMicro FeedRank Results Page Rank Banner/Link Exchange Manele Filme Noi Gratis Versuri Muzica Manele Filme Toate Genurile