Versuri-Fuego feat Irina Loghin - Unde-i tata oare

Fuego si Irina Loghin - Unde-i tata oare 

Ma-ntreb mereu unde-i tata oare
Si nu gasesc mama raspuns la intrebare.
Nu stiu unde-i tata,unde sa-l gasesc..
Chiar de o sa intorc soarta,vreau sa-l intalnesc
Spunem-mi te rog mama,ceva despre tata
De ce-am ramas singuri si ne-am schimbat soarta..
Acum o sa-l caut ca sa ii vorbesc,
De noi doi maicuta vreau sa-i povestesc.
In viata sunt lucruri greu de inteles..
Prin rauri de lacrimi nu ai de ales,
Tata a plecat, insa te iubeste,
Nu fi suparat,orice om greseste..
Asta e copile ,timpul a zburat,
Si de langa noi tata a plecat..
Tu n-ai nici o vina ,stiu ca il iubesti,
Am sa te ajut mama sa-l gasesti.
Vreau maicuta draga ca de ziua mea..
Sa-l chemam pe tata sa-i dam dragostea,
Sa fim impreuna si sa ne iubim..
La un loc cu tata, fericiti sa fim.
Si totu-i cu putinta ,cand doresti ceva
Orice suferinta nu va impiedica ..
Traim cu speranta ,o sa reusim
Visurile vietii o sa le implinïm...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Parteneri

RSSMicro FeedRank Results Page Rank Banner/Link Exchange Manele Filme Noi Gratis Versuri Muzica Manele Filme Toate Genurile