Versuri-Fuego - Pe drumul alb,pe drumul verde

Fuego - Pe drumul alb,pe drumul verde


Pe verde drum de primavara

Iubita vine-n calea mea
Pe drum înzăpezit de iarnă
Măicuţa vine-ncet şi ea
Pe cine s-o întîmpin oare?
Spre cine să alerg acum?
Spre cea venind pe drumul verde
Spre cea venind pe albul drum

Măicuţa-mi dete viaţă
Şi pentru mine pururea
Jertfitu-sa,jertfitu-sa
Iubita-mi este soaţă
Copii frumoşi născutu-mi-a
La fel de dragă-mi şi ea
Măicuţa-mi dete viaţă
Şi pentru mine pururea
Jertfitu-sa,jertfitu-sa
Iubita-mi este soaţă
Copii frumoşi născutu-mi-a
La fel de dragă-mi şi ea

Drum verde cu drum alb de iarnă
Încerc mereu să le-mpletesc
Încerc de-atîta vreme iată
Şi Doamne nu mai izbutesc
Iubita un copil îmi pare
Mereu copil îmi va părea
Şi-atît cît mama ne trăieşte
Copii rămînem pururea

Măicuţa-mi dete viaţă
Şi pentru mine pururea
Jertfitu-sa,jertfitu-sa
Iubita-mi este soaţă
Copii frumoşi născutu-mi-a
La fel de dragă-mi şi ea
Măicuţa-mi dete viaţă
Şi pentru mine pururea
Jertfitu-sa,jertfitu-sa
Iubita-mi este soaţă
Copii frumoşi născutu-mi-a
La fel de dragă-mi şi ea

Măicuţa-mi dete viaţă
Şi pentru mine pururea
Jertfitu-sa,jertfitu-sa
Iubita-mi este soaţă
Copii frumoşi născutu-mi-a
La fel de dragă-mi şi ea
Măicuţa-mi dete viaţă
Şi pentru mine pururea
Jertfitu-sa,jertfitu-sa
Iubita-mi este soaţă
Copii frumoşi născutu-mi-a
La fel de dragă-mi şï ea

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Parteneri

RSSMicro FeedRank Results Page Rank Banner/Link Exchange Manele Filme Noi Gratis Versuri Muzica Manele Filme Toate Genurile