Versuri-Maria Ciobanu - Buburuza

Maria ciobanu-Buburuza


Buburuza de pe frunza,
M-a muscat neica de buza,
M-a muscat si m-a durut,
L-am lasat, ca mi-a placut,
L-am lasat, ca mi-a placut!
M-a muscat si de obraz,
Mor fetele de necaz,
Mor fetele de necaz!
Ca nu le-a muscat pe ele,
De urate si de rele,
De urate si de rele!
Se-ntrebau: cine-i de vina?
Eu le-am spus ca o albina!
S-au facut ca m-au crezut,
Dar cu ochiul si-au facut,
Dar cu ochiul si-au facut!
Si-au dat coate si au ras,
Adevarul nu le-am spus,
Adevarul nu le-am spus!
Cat or vrea ele sa rada
Neica n-o sa ia o hada,
Neica n-o sa ia o hada!
Cat or vrea ele sa rada,
Neica n-o sa ia o hada,
O sa rada cat or vrea,
Neica pe mine ma ia,
Neica pe mine ma ia!
Cand pazeam la lubenita
Mi-a furat neica gurita,
Mi-a furat neica gurita!
M-am facut cam suparata
Dar m-am lasat sarutata,
Dar m-am lasat sarutata!
M-am facut ca sunt mahnita,
Dar m-am lasat pacalita!
Cand supararea mi-a trece,
Am sa-i fur si eu vreo zece
Am sa-i fur si eu vreo zece!
Sa-l satur de sarutat,
Si sa-l dezvat de furat
Si sa-l dezvat de furat!
Ca dragostea pe furate
E mai buna decat toate
E mai buna decat toate!
Ca iubitul cel furat
E mai bun decat cel dat,
E maï bun decat cel dat!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Parteneri

RSSMicro FeedRank Results Page Rank Banner/Link Exchange Manele Filme Noi Gratis Versuri Muzica Manele Filme Toate Genurile