Versuri-Maria Ciobanu-Morarita

Maria Ciobanu - Morarita

Mai, Ileana balaioara,
Hai cu mine jos la moara!
Mai, Ileana balaioara,
Hai cu mine jos la moara!
Sa te fac o morarita,
Sa-i dai neichii o gurita,
Sa te fac o morarita,
Sa-i dai neichii o gurita,
Sa-i dai neichii o gurita!
O sa-ti arat de pe punte
Roata morii cum se-nvarte,
Roata morii cum se-nvarte!
Si cand moara face tac,
Eu sa te sarut cu drag, mai!
Si cand moara face tac,
Eu sa te sarut cu drag, mai!
Auzi cum tacane moara,
Bate ca si inimioara!
Tot asa inima-n mine
Bate numai pentru tine,
Bate numai pentru tine!
Uite apa cum mai curge,
Tot asa timpul se scurge,
Tot asa timpul se scurge!
Trece timpul, ce tristete,
Trece-a noastra tinerete!
Trece timpul, ce tristete,
Trece-a noastra tinerete!
Hai sa stam pe prispa morii
Sa-ti mai sarut ochisorii,
Si cand moara face tac,
Eu sa te sarut cu drag,
Eu sa te sarut cu drag, mai!
Si cand moara face tac,
Eu sa te sarut cu drag,
Eu sa te sarut cu drag, maï!



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Parteneri

RSSMicro FeedRank Results Page Rank Banner/Link Exchange Manele Filme Noi Gratis Versuri Muzica Manele Filme Toate Genurile