Versuri-Maria Ciobanu - Spune-mi neica adevarat

Maria Ciobanu - Spune-mi neica adevarat

Frunzulita matostat, mai,
Spune-mi, neica, adevarat,
Spune-mi, neica, adevarat:
Ma iubesti sau m-ai uitat?
Ca de cand din sat plecaram, noi plecaram,
Multa lume colindaram, colindaram,
Multa dragoste-am stricat,
Si doruri multe-am uitat,
Si doruri multe-am uitat!
Cand ne iubeam neica noi,
Tremura frunza-n zavoi,
Tremura frunza-n zavoi, mai,
Si pica floarea pe noi!
Azi, desi suntem departe
Dorul inima-mi strabate!
Si oricat am vrea s-ascundem
Inimii tot ii raspundem.
Ca ea, neica, n-a uitat, n-a uitat
Noaptea cu ceru' -nstelat, ceru' -nstelat!
Ea nu uita niciodata
Dragostea noastra curata,
Dragostea noastra curata!
Nici ciresul de pe coasta
N-a uitat dragostea noastra
Ca de fiecare floare
Dadeam cate-o sarutare!
Nici ciresul de pe coasta
N-a uitat dragostea noastra,
Ca ne prindeau zorile, mai
Si ne albeau florile!
Cand era ciresu'-n floare
Ne-am dat prima sarutare!
Ne-am dat prima sarutare,
Si ti-am fost raza de soare!
Florile s-au scuturat, s-au scuturat
Tu, neicuta, m-ai uitat, tu m-ai uitat!
Ai uitat dragostea noastra
Si ciresul de pe coasta
Si ciresul de pe coasta!
Dar ciresu'-nflori iara,
Intr-o zi de primavara,
Multe lacrimi ai sa versi, mai
Pe sub floarea de cires!
Cand o-nmuguri zavoiul,
Si-o ciripi pitigoiul,
Cand o da frunza de fag, mai,
Mi-oi gasi altul maï drag!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Parteneri

RSSMicro FeedRank Results Page Rank Banner/Link Exchange Manele Filme Noi Gratis Versuri Muzica Manele Filme Toate Genurile