Versuri-Nicoleta Vasile-Cantecul Padurarului

Cantecul padurarului

I.Uite pe cărare vine-un pădurar
E frumos înalt, ca el om mai rar
Înalt cum e bradul, roșu în obraz
Știu de ce se plimbă
Îmi face necaz

R. Necaz n-o să-mi facă
Îl cunosc prea bine
A iubit tot satul
Mă vrea și pe mine
(repetare)

II.Ce te ții fălos pădurarule
Crezi c-ai să iubești toate fetele
Dac-ai păcălit, două sau mai multe
Nu-s ca celelalte, sunt fată cuminte

R. Necaz n-o să-mi faci
Că te știu prea bine
Tu iubești tot satul
Mă vrei și pe mine
(repetare)

III.Umblă pădurarul, în sus și în jos
Vrea ca să îl văd, cît e de frumos
E frumos știu bine, dar mie nu-mi pasă
E neserios, nici doi bani nu face

R. Necaz n-o să-mi facă
Îl cunosc prea bine
A iubit tot satul
Mă vrea și pe mïne
(repetare)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Parteneri

RSSMicro FeedRank Results Page Rank Banner/Link Exchange Manele Filme Noi Gratis Versuri Muzica Manele Filme Toate Genurile