Versuri-Fuego - Poveste de iubire

Fuego - Poveste de iubire


Prima mea poveste de iubire
Prima mea poveste de amor
M-a facut sa vin din nou la tine
Sa nu te joci cu al meu dor.
Prima mea poveste de iubire
Prima mea poveste de amor
M-a facut sa cred pentru o clipa
Ca ai putea sa ma iubesti din nou.

Ne-am vazut, ne-am cunoscut
Eram timid la inceput
Inima in gat imi tremura
Asa a inceput iubirea mea.

Prima mea poveste de iubire
Prima mea poveste de amor
M-a facut sa vin din nou la tine
Sa nu te joci cu al meu dor.
Prima mea poveste de iubire
Prima mea poveste de amor
M-a facut sa cred pentru o clipa
Ca ai putea sa ma iubesti din nou.

Imi amintesc primul sarut
Ce niciodata n-am sa-l uit
Imi amintesc si lacrima
Ce ai lasat-o in urma ta.

Prima mea poveste de iubire
Prima mea poveste de amor
M-a facut sa vin din nou la tine
Sa nu te joci cu al meu dor.
Prima mea poveste de iubire
Prima mea poveste de amor
M-a facut sa cred pentru o clipa
Ca ai putea sa ma iubesti dïn nou.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Parteneri

RSSMicro FeedRank Results Page Rank Banner/Link Exchange Manele Filme Noi Gratis Versuri Muzica Manele Filme Toate Genurile