Versuri-Fuego - Mama

Fuego - Mama

Mama, nu te-am vazut de-atata vreme
Caci de la tine am plecat
Am luat viata de la capat
Si de copilarie am uitat
Am luat viata de la capat
Si de copilarie am uitat.

Refren:
Mama, mi-e dor de tine
Mi-e dor de tot ce am lasat
Chiar si pe prispa de la casa
Pe care tu m-ai leganat.

Esti langa mine chiar s-acum
Cand e departare intre noi
As vrea sa zbor, dar nu am cum
S-ajung mai repede la voi
As vrea sa zbor, dar nu am cum
S-ajung mai repede la voi.

Refren:
Mama, mi-e dor de tine
Mi-e dor de tot ce am lasat
Chiar si pe prispa de la casa
Pe care tu m-ai leganat.

Te chem in gand de multe ori
Si n-am uitat nici mangaierea
Nici lacrima ce pana-n zori
Iti alina, mama, durerea.

Te chem in gand de multe ori
Si n-am uitat nici mangaierea
Nici lacrima ce pana-n zori
Iti alïna, mama, durerea.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Parteneri

RSSMicro FeedRank Results Page Rank Banner/Link Exchange Manele Filme Noi Gratis Versuri Muzica Manele Filme Toate Genurile