Versuri-Fuego - Sa traiasca tot romanul

Fuego - Sa traiasca tot romanul

Sa traiasca tot romanul,
Cat stejarul si gorunul,
Sa gasesti la el acasa,
Pita aburind pe masa.

Sa traiasca neamul meu,
Crestinesc in Dumnezeu
Ce atat s-a chinuit,
Amarat si obidit.

Sa traiasca fratii mei,
Sa traiesc si eu cu ei.
Sangele apa nu se face,
Doamne, sa traim in pace.

Sa traiasca maica mea,
Ca este icoana mea.
Sa traiască tatal meu,
Cat l-o tine Dumnezeu.

Sa traim alaturea
Toti de-aici, din tara mea,
Ca suntem neam de romani,
Unii rai, altii mai buni.

Doar si pomii din paduri,
Mai au vreascuri, uscaturi.
Doamne, sa traim in pace,
Sangele apa nu se face.

Sa traiască Romania Sa o’nece bucuria.
Cat o fi pe-acest pamant,
Ca aicea e loc sfant.

Sa traiti si dumneavoastra,
Ca si florile din glastra.
S-aveti parte de bucate
La multi ani sï sanatate!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Parteneri

RSSMicro FeedRank Results Page Rank Banner/Link Exchange Manele Filme Noi Gratis Versuri Muzica Manele Filme Toate Genurile