Versuri-Fuego - Ups,am infundat din nou closetul!

Fuego - Ups,am infundat din nou closetul!

Ai fost vreodata obligat
De maca-ta sa faci curat
Sa scoti bocanci din picioare cand te sui pe pat
E noroi afara nu intra incaltat ca te pocnesc!
Of cand imi amintesc amintirile ma chinuiesc
Cum ma punea pi' mini' mama sa dau mancare la cal
Si uiti' urma d'la potcoava
Am stat un an in spital
Ma trimteai sa fur gutuie ca sa faci peltea
Vecinu' nu era acasa
Da' dobermanu' era
Si-acuma am cosmaruri noaptea
Mi-amintesc cu groaza
Cum mi-ai dizbarnat urechea
Cand am spart o vaza
Ma obligai sa merg la scoala in fiecare zi
Si n-aveam voie sa zic s-alte prostii
M-ai trimis dupa apa s-am cazut in fantana
Ai venit si-ai pus capacul
HA HA HA CE POANTA BUNA!!!!!
Spuneai ca-s slab ca vai de mine
Si ca tre' sa cresc
Ma-ndopai cu vitamine si cu
"SALAM SASESC"

Refren:
Din momentu-in care barza m-a adus pe lume
Mama m-a facut intr-una tantalau
Iar acum ma intorc in satul meu
Sa vedeti ca-s cel mai cool flacau
Iarta-ma mamica
Fiindca n-am putut papa supica
Da:
Cred c-a fost stricat pesmetu'
Findca vezi am infundat closetu'

II:

Stelutza m-am gandit sa-ti fac un catec nou
Sa-ti fiu pe plac
Ca vreau sa fii a mea
Si nu stiu ce sa fac
Eu cant
De la 4 ani si sincer nu mi-o fost usor
Primul hit al meu o fost
"AVION CU MOTOR"
Apoi am evoluat
Si-am vrut s-incerc s-altceva
Si-am cantat o "Poni-Poni 'cademia Mustafa"
Dar tu nu ma bagi in seama
Si-am cam luat-o pe ulei
Si-am ajuns sa cant ca prostu'
"La-lu-la la-lu-lei"
Mi-am luat celular Stelutza
Ti-l arat e foarte fain!
Ca sa-ti fiu mereu aproape
Si sa "chatuim" "online"
Da l-am luat la mana-doua
S-am luat tzapa ca n-o mers
S-o stricat cand am vrut sa-ti trimit un "SMS"
Vroiam sa-ti scriu intr-insul ce nefericit am fost
Cum ma maltrata mamica
Ma batea
Spunea ca-s prost
Ma punea sa duc gunoiul
Si sa matur in pridvor
Sa-mi fac patu'
Sa sterg praful
"La dansa-n dormitor"

Refren:...


Trista este caprioara
Ratacinta printre muntii
"MAMA"
Dar mai trist este copilul
Cand il bat ai sai parinti
"MI-E FRICAAAA!"
Mamelor din lumea-ntreaga
Eu va dau un sigur sfat:
Nu mai bateti copilasi
C-au baut sï
C-au fumat

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Parteneri

RSSMicro FeedRank Results Page Rank Banner/Link Exchange Manele Filme Noi Gratis Versuri Muzica Manele Filme Toate Genurile