Versuri-Fuego - Voi fi aproape

Fuego - Voi fi aproape

Viata nu e numai sarbatoare
Nu-i fiesta in fiecare zi
E si cate-o clipa care doare
Sunt si clipe fara bucurii.

[Refren]

Voi fi aproape oriunde si oricand
Sa-ti scutur de pe pleoape
Tristetea unui gand...
In fiecare clipa vei fi in preajma mea
Eu am sa-ti fiu aripa
Da, cu care vei zbura.

Viata e si-un semn de intrebare
Ma iubeste? Cat ma va iubi?
Cat de aproape o sa-mi fie oare
Omul meu de-o viata si de-o zi?

[Refren]

Voi fi aproape oriunde si oricand
Sa-ti scutur de pe pleoape
Tristetea unui gand...
In fiecare clipa vei fi in preajma mea
Eu am sa-ti fiu aripa
Da, cu care vei zbura.

Si cand o sa-ti fie dor de mine,
Dorul care umbla in calesti
Eu voi alerga sa-ti fie bine,
Eu voi fi acolo unde esti...

[Refren]

Voi fi aproape oriunde si oricand
Sa-ti scutur de pe pleoape
Tristetea unui gand.
In fiecare clipa vei fi in preajma mea
Eu am sa-ti fiu aripa
Da, cu care veï zbura.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Parteneri

RSSMicro FeedRank Results Page Rank Banner/Link Exchange Manele Filme Noi Gratis Versuri Muzica Manele Filme Toate Genurile